Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. W jakich godzinach mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 790 696 066 w godzinach od 09.00 do 17.00. Zawsze możesz się z nami skontaktować drogą elektroniczną: sklep@agamedic.pl.

2. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@agamedic.pl lub telefonicznie: +48.790 696 066
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@agamedic.pl lub telefonicznie: +48.790 696 066

3. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

4. Jak wybrać odpowiedni rozmiar towaru?
Przy każdym oglądanym produkcie znajdziesz odpowiednią do danego modelu towaru tabelę rozmiarów. W tej sprawie jesteśmy również do dyspozycji pod numerem telefonu 790 696 066 oraz pod adresem e-mail: sklep@agamedic.pl

5. Jak długo będę czekać na przesyłkę?  

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailem?

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

kontakt - link do kontaktu

 

7. Jakie występują formy dostawy?

 W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska
  • poczta polska
  • odbiór osobisty

szczegółowy opis form dostawy - link do form dostawy

8. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

szczegółowy cennik dostaw - link do cennika dostaw

 

9. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność za pobraniem
  • zapłata przy odbiorze

szczegółowy opis form płatności - link do form płatności

10. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z jednym z naszych sklepów,

Wrocław, ul. Dokerska 7C - tel: 790 696 066
Wrocław, ul. Wejherowska 28 bud 4 - tel: 790 696 001
Wrocław, ul. Bolesława Krzywoustego 290 - tel: 790 696 030

Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

11. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane (natomiast nie będą zarezerwowane). Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.790696066

13. Gdzie jest moja przesyłka?

 

14. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

warunki gwarancji i serwisu 

  

15. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.790 696 066

szczegółowa procedura reklamacji - link do reklamacji

 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014r, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

opis reklamacji i zwrotów - link do reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl